STREAMING

 
 
 

I tillegg til booking utvikler 360 Underholdning musikkprofiler. Men hva er en musikkprofil spør du deg kanskje da? Jo, på lik linje med at alle brands har en logo og grafisk profil har med tiden landets (og verdens) ledende selskaper sett behovet for sin “egen, håndplukkede musikk”. Formålet med dette er å gi kundene sine den opplevelsen de selv ønsker, om det være seg om de er et hotell, en restaurant, en klesbutikk eller en kafé.

 
 
 
2.jpg
 
 

Helt siden han som 10-åring satt våken ”hele natten” før skolens skidag og tok opp kassetter med musikk som skulle spilles på bussen til slalåmbakken har hjertet til Patrick Hauge ligget i å formidle musikk til mennesker. Det var heller ikke uventet at han endte opp som en allround DJ med over 20 års erfaring etter sin artistkarriere som rapper, låtskriver og produsent i gruppen Multicyde på slutten av 90-tallet.

Som langt over gjennomsnittet musikkinteressert i 35 år har Patski Love, som er hans DJ-alias, opparbeidet en enorm kunnskap som legger grunnlaget for hans arbeid med utvikling av musikkprofiler. De siste årene har Patrick sammen med sine kunder skapt riktig stemning på restauranter, hoteller, barer og utesteder som Justisen, Amerikalinjen, BA3, Lily Country Club, F6, Stratos og Nedre Løkka for å nevne noen.

 

I likhet med behov for sin egne visuelle profil, unike interiør, menyer m.m. har de fremste aktørene i serverings- og hotellbransjen sett behovet for å skille seg ut med sin egen musikkprofil – denne prosessen er vår lidenskap å utvikle i samråd med kundens visjon, historie og mål. På toppen har vi alle de nødvendige teknologiske verktøyene for å gjøre prosessen og bruken enkel og tilrettelagt for sluttbrukeren.

 
 
3.jpg

I videoen under forklarer Patrick om prosessen og utviklingen av Amerikalinjen sin musikkprofil som ble lansert da hotellet, som på kort tid har klatret helt til topps Tripadvisor sin liste over hoteller i Oslo, åpnet i mars 2019.